Städmani

Äntligen är det fredag! Som jag har längtat. :) Men ingen lugn och ro får man för det. xD

• Matte - plugga till prov och fylla i ett papper till en som utbildar sig till gymnasielärare
• Idrott - badminton med Jennyfer och Micke... höhö.
• Lunch, har egentligen slutat men jag stannar kvar och äter lite luch så man får i sig något, jag hann inte äta någon frukost för att jag försov mig. xD

När man kom hem hoppade man in i duschen för att man svettades så mycket efter idrotten och stank svett. ;) Efter det tog jag bussen ner till stan och jag träffade Matilda som nyligen hade slutat så hon och jag gick och köpte biljetterna till Alice Cooper. :) Äntligen har vi biljetterna i våra händer och det är 100% säkert att vi ska åka iväg! Åååhhh jag är så glad. :D



När man kom hem så fick jag en liten form av städmani. Jag råkade spilla en möglig juice (blä) på golvet och det stank!! Det fick man skura upp, började diska, hängde tvätt som jag tvättade innan jag åkte och startade en till maskin fylld med kläder. xD Sen ska man ta och göra tacos åt hela familjen. Pappa jobbar så han kommer inte vara hemma men han kommer säkert vilja ha så man får göra lite extra. :) Malin är taggad idag när mamsen är helt jäkla slut pga att vara sjuk. :/ Men that's life for ya! :)

Dags att hämta bror min!
Hejdåå så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0