Hjärnsläpp?!

Idag hade jag en väldigt lång sovmorgon och började först halv ett på eftermiddagen med ett tyskaprov som jag tycker gick väldigt bra. :) Jag hoppas på ett VG! Jag gjorde även ett prov igår i naturkunskap som också kändes väldigt bra. Det är jätteviktigt att jag får godkänt i det för annars riskerar jag att få IG i hela kursen eftersom att jag har varit borta så mycket. Men tillbaka till denna dagen.

Efter tyskaprovet hade jag matte. Sist jag hade matte så hade jag ett sånt extremt flyt och det gick ovanligt bra för mig och lyckades kanske göra tre sidor i boken som nästan är ett mirakel eftersom jag är så långt ifrån mattegeni som det bara går. ;) Men idag fick jag hjärnsläpp. Jag förstod absolut ingenting av uppgifter som jag hade lyckats få till så bra innan. Jag kollade tillbaka på några uppgifter och förstod inte alls hur jag hade lyckats få till dem. xD

Nej jag kan inte säga att matte är ett favoritämne. :)


Sen hade vi svenska också. Av någon anledning efter en så skön sovmorgon så blev jag så oerhört trött under den lektionen och fick extrem huvudvärk och höll på att somna. Men eftersom att våran fina lärare är så snäll *host* så fick vi sluta 10 minuter tidigare, dvs kl. 4. Ååhh vilken gentleman... haha!

Imorgon blir ska vi bara hjälpa en högskoleelev att klara kursen genom att fylla i ett slags papper och spela badminton. :) Inga läxor eller prov eller något alls! Gud så skönt! Men ett samhällsprov i ekonomi kommer det bli på måndag. Buhu. :(

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0