Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en underbar dag med Trull. :) Vi har inte kunnat smälta att vi inte går i samma klass längre. Vi är fortfarande 9A på Lillhagsskolan i våra huvven. x'D Jag lovade mig själv att inte köpa nånting men jag köpte en eyeliner för 95 kr för jag behöver verkligen en och så köpte jag en tröja som jag har velat ha i evigheter på gina tricot för 149 kr. Så mkt har jag inte gjort av med. :) Stolt fan. ;) Nu ska jag absolut INTE köpa nå mera innan resan till Vallsta och Stockholm! MÅSTE spara varenda liten krona!
 
Isadora eyeliner (svart m. glitter)

 
Randig tröja från gina tricot

Tack Matilda för att jag fick låna hem POTC 3! :) I love you hun! :)
Kärlek till ALLA mina underbara vänner. <3
Jag saknar er alla. :'(
Puss!

Kommentarer
Postat av: Joinaz

Jag kan inte heller fatta att vi inte går i samma klass det känns som om det ska vara ett kort lov och att vi snart är samlade ii skolan igen. Men så kommer det aldrig mer bli och det gråter jag fortfarande för. Jag vet ju att vi kommer hålla kontakten tills vi blir senila eller det e vad jag vill iallfall. Ha det bra ÄLSKAR DIG<333

2009-06-17 @ 20:38:39
Postat av: Malin

Joinaz: Ellerhur dehär är ett av det jobbigaste jag har varit med om. :'( Vi måste träffas snart nån gång! :)

2009-06-17 @ 22:53:28
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: Celicia

Miss you too hun :'( öhh öhhh öhhhhhhhhh!

2009-06-18 @ 08:39:10
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: saandy

samma här , när jag pratar om min gamla klass låter de som om vi inte skulla ha splittras xD

2009-06-18 @ 15:54:12
URL: http://piratflickan.blogg.se/
Postat av: Joinaz

Jooo vi måste ses innan vecka 28 för då kommer inte vi kunna träffas på en hel vecka + lite till. För efter det ska ju du till stockholm men sedan blir det najs med ett tält och FF:D Det måste vi göra:D

2009-06-18 @ 17:34:25
Postat av: Malin

Vi måste flytta på Stockholmsgrejen för vi kommer typ inte ha råd annars. :(

2009-06-18 @ 18:47:23
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0