Throw the ball, pull the trigger and shoot the i-landsporblem

Ja, vad ska man säga? Det är torsdag! Jag måste nog varna för långt inlägg!! Men jag hoppas att bilderna kan underlätta! :)

Sportlovsaktiviteter med lillebror! :) Vi drog till en bordtennisklubb och spelade lite bordtennis.  Det var hans första gång så man fick tipsa och skälla ibland eftersom han hängde på bordet och slog bollen extremt hårt osv. ;) Men ju längre vi körde desto bättre blev det! :) Brorsan är duktig!



Vi provade även på skytte på kvällen! Då hade vi pappa med oss. Vi fick sitta i väntrummet ett tag och kolla på Kalle Anka. Haha!



Brorsan fick gå in först och skjuta och han tog med sig pappa så jag satt ensam kvar och väntade. Men självklart så skulle en gammal lärare till mig i grundskolan dyka upp med sitt barn!!!! PANIK!!! Trots att hon var en av de bättre lärarna jag har haft men jag var ju inte direkt överlycklig att se henne. Jag försökte kolla bort så mycket som möjligt och jag undrar fortfarande om hon såg, mig, om hon gjorde det, kände hon igen mig då?! Men jag fick snart gå in och skjuta så det vart lugnt ändå. Jag slapp se henne mer iallafall!



Skyttet i sig var hur kul som helst! Jag förstod absolut ingenting om hur man skulle hålla geväret, vart kulan skulle vara och vart jag skulle skjuta! Men jag fick allt förklarat och det gick som en dans! Det kändes jäkligt skönt också efter den extremt jobbiga synen i väntrummet! Undrar om det kan vara något att fortsätta med... :)

Just nu letar jag desperat efter någon som vill gå på bio och se Alice in Wonderland med mig! Jag hittar ingen alls. :/ Jag har ingen lust att gå själv! Bio ska man inte se själv tycker jag! Det borde vara olagligt. ;) Så nu frågar jag: Är det någon alls av mina fina Gävle-vänner som vill se den filmen med mig i helgen? :)

Jäklar vad klockan är mycket! Jag måste upp tidigt (hehe) imorgon för att ta mig till Andersberg för att senare åka till Ockelbo. xD

Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0