Dagens låt - Long way to go

Ju mer 70-talsmusik man lyssnar på desto mer kär blir man i det trots att det är lite "hippie-feeling" i det hela. ;)

We still got a long way to go
We still got a long way to go
We all got a long way to go

What's keeping us apart isn't selfishness
What's holding us together isn't love
Listen to the man who's been touched all his life
Yes, he's the one they call 'The Fool'

Where is that savior of the sidewalk life?
And the road that takes us to the crusades
I've seen those shadows as they're moving in my sleep
Leading the blind poet to his grave


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Malin!



Jag undrar hur du upplevt din uppväxt med din mamma som är bipolär? Jag är bipolär...har två pojkar. Ibl undrar jag om de kan få samma sjukdom. Har din mamma fått bra medicin? Jag har bra vård o medicin, fungerar som "vanligt" förutom vissa dippar. Tycker att mina ungar har det bra.



Kram Cecilia

2010-03-18 @ 09:57:13
URL: http://www.brorihimlen.blogspot.com
Postat av: Erica Ekblad

Hej! Följ gärna min blogg som handlar om att finna lyckan och friheten utan stängda dörrar!Det gör mig starkare och modigare för att snart berätta min historia! Kraaaam

2010-09-12 @ 17:06:28
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0