Big sister and little brother on the track!

Jag och brorsan var på järnvagsmuséet igår. Det var gratis entré för alla upp till 19 år så det var ju lika bra att passa på, trots att man har varit där ett antal gånger! Men jag har aldrig några som helst problem med att åka iväg någonstans med brorsan. :)

Det finns inte så mkt att säga om vad vi gjorde där, det var ju mest att vi kollade på tåg och gick in i flera mysko vagnar osv.

 

 Lite läskigt tycker jag med huvudet som syns i fönstret där! ;)

   

 Brorsan ser lite nyfiken ut på vad som finns bakom dörrarna längre fram! Det är bara en massa läskiga dockor.

 Vilken skön kille!! :)

   Fy, jag hatar att gå ner där! Går man åt höger så hamnar man precis under en vagn på flera ton och jag är livrädd för att den ska braka sönder på mig! Jag klarar verkligen inte av att vara där. ;)

 Lika som bär! :) Eller?

  Nåt jäkla kasst spel i en av vagnarna. xD

Efter allt det gick vi ut på parkeringen och väntade på hämtning. Där ute fanns en enorm snöhög och vi höll på och klättrade på den. Jag som är höjdrädd bemötte min rädsla utan att jag ramlade på baken! :) Jag är riktigt stolt! ;)



   

  Stolt över att ha kommit upp! ;)
© Malin D på alla bilder!!!!

Lite senare ska jag skriva om kvällen igår! Men just nu har jag ingen möjlighet till det!
Ciao så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0