Back on track!

Jag är tillbaka! Jag raderade inga inlägg alls. Det kändes bara onödigt att göra det. Slöseri på tid! :)

Mycket har hänt sen sist! Jag kommer inte ihåg precis allt men jag ska försöka summera lite kort.

♦ En IG-varning i matte. Fan! Jag har misslyckats på alla matteprov vi har haft så det är inte så konstigt att jag får en IG-varning. Jag vet inte vad som är fel, jag förstår hur man räknar ut för min lärare förklarar det så himla bra men det blir ändå fel! Jävla skit. xD

♦ Sjukdom, som vanligt. Jag har ett fruktansvärt dåligt immunförsvar och hela förra veckan mådde jag fruktansvärt illa och stannade hemma i fyra dagar av veckan. Inget speciellt med det. Mamma har läst en bok om kosttillskott och hon ska beställa en massa naturtabletter till mig som ska hjälpa mig mot trötthet, ständig sjukdom, mitt känsliga humör och så ska det även ge mig finare hy. Jag är så fruktansvärt blek och ser ut som ett spöke så jag hoppas att jag får det lätare att bli brun på sommaren framöver. :) Däremot visste jag inte att det var så uppenbart att jag mår dåligt fortfarande? Jag var inte ens medveten om det själv eftersom jag har lagt så mycket bakom mig och kämpat för att gå vidare! Men det tär ju på krafterna så klart... Mamma kan läsa av mig som om jag vore en öppen bok mitt framför hennes ansikte. Hon är så fin! Hon känner mig bättre än vad jag gör själv!



♦ Min gamla, fina vän Bryndís från Island som jag hade tappat kontakten med den senaste tiden, vi har börjat prata mycket igen vilket känns underbart! :) Hon ska komma till Sverige i sommar och vi ska träffas. En absurd "handling" hon genomförde var att hon köpte två biljetter till sonisphere bara sådär i sista sekunden ochs a att hon och jag skulle gå! Jag blev enormt chockad för det är enormt dyra biljetter! Så jag har lovat henne 925 kr och 15 kebabpizzor! Haha! Så det blir till att se Alice Cooper i sommar! :) Jag längtar!



Nu ska jag ocj brodern gå och baka muffins! :)
Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0