Identiy crisises?

"Identitetskriser". Just de orden får mig att tänka på hur mycket man förändras genom åren. Jag har haft faser då jag ska se ut si och så, göra si och så. Det har ingenting att göra med att vilja vara som alla andra. Jag ville alltid vara som alla andra när jag var mindre men ändå inte. Mycket av mitt yttre har med min musiksmak att göra. Det är väldigt personligt för mig! Hittar jag någon sorts musik som jag verkligen fastnar för så klär jag mig så som genren är för mig! Jag kan lyssna på en massa olika sorters musikstilar så jag är ganska mångsidig av mig. Nu är det mycket svart och rött och allmänt mörka färger som gäller! :) Får jag råd så ska jag skaffa fler nitsmycken.

Ska man kalla det för indentitetskris? Nej, det tror jag inte! Jag vet inte varför jag skriver om identitetskriser men jag "upptäckte" en låt med den titeln. Det är även dagens låt som jag lägger upp lite senare idag!

Idag är det min sista dag som 16åring! Jag som tyckte att jag nyss blev 16, men nej, det har gått ett helt år! Imorgon blir det pizzakväll! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Erkänn året går så JÄKLA snabbt ;OOOO

Det kommer inte vara så stor skillnad när du väl fyllt åår x) <3

2010-01-23 @ 14:50:30
URL: http://jordizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0