En ytterst komisk situation!



Celicia
ringde mig idag och informerade mig om väldigt rolig fakta! Hon träffade nämligen Nanne idag och de som kommer ihåg så gjorde jag en skämtvideo med ett klipp från filmen "Undergången". Det är ett ganska populärt klipp som många har textat själva med väldigt mycket ironi! Jag fick lust att prova det och den fick ha Nanne-tema! Celicia berättade att Nanne hade sagt att hon hade sett den videon!!! Någonting om att hon sitter på kontoret och kollar på den och skrattar halvt ihjäl sig? Men fy så pinsamt!!! Men sjukt kul på samma gång! Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt när jag fick veta det! Jag ramlade ner på golvet och ögonen bara rann! Herregud vad jag skrattade! Hahaha!



Kommentarer
Postat av: Joinaz

Hahahaha asså gud :P Jonna GILLA stort <3 Pözz

2010-01-31 @ 17:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0