Dagens låt - Scatman

Detta är rent utav ett härligt barndomsminne! :) Bland annat denna låt får mig att tänka längre bak än den tiden mamma var sjuk. Vilket härligt liv man hade innan det, med en helt vanlig familj. Saknar det men jag är glad för det jag har nu! :)

Everybody stutters one way or the other
So check out my message to you.
As a matter of fact don't let nothin' hold you back.
If the Scatman can do it so can you.
Everybody's sayin' that the Scatman stutters
But doesn't ever stutter when he sings.
But what you don't know I'm gonna tell you right now
That the stutter and the scat is the same thing.
Yo I'm the Scatman.

Bee-bap-bap-bap-dop-bop???

Av någon anledning så kan jag inte få spelaren att se bra ut så jag lägger upp hela videon istället!

Den här gubben är aningen lik morfar min! :)
RIP John Larkin!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahaha, du är för söt du! ^^

2010-01-21 @ 21:00:51
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0