14 days left!

Detta är mina två sista veckor som 16åring. Jag kommer sakna det! Men samtidigt är det ett år kvar tills man trampar in i vuxenvärlden! :) Har hittat två saker som jag ska tjata på mamma och pappa om!


En ny kamera just för att min är helt värdelös och vägrar starta fast att man har nya batterier instoppade! Jag hatar det!!


En svart fejk-skinnjacka från H&M - jag älskar skinnjackor men har inte en enda! Jag hade två stycken när jag var kanske 10 och jag sörjer så hårt just för att de inte passar längre och för att mamma och pappa slängde dem! Fy vad jag saknar dem!!

Snart blir det sängen som gäller! Skolan börjar imorgon och jag tror att jag har en tuff vecka framför mig! Men nästa vecka börjar vårterminen och jag hoppas att det blir nya tag om nya områden!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Rekomenderar inte att du köper en Samsung, hade en sån och den bara dampar!

2010-01-12 @ 19:08:41
URL: http://InevidljivI.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0