8/2-10

Nu har det varit några bloggfria dagar, jag tror inte det är någon som har saknat mig men ja... Haha! Jag ska summera kort lite om dagen.

SOVMORGON!!!!!
Jag hade det så lyxigt idag att jag började 12.20 med samhällskunskap! Jag som tycker att det är allmänt tråkigt också, men vi fick lite lyx att kolla på en 30 minuter lång film om konservatism. :)

Efter det hade vi historia, inget särskilt under den lektionen. Bara lite historia helt enkelt!

Svenska, med samma lärare. Vi går igenom tekniker man kan använda när man ska hålla tal inför flera människor. Vi fick även se en liten film på Hitler när han stod och talade. Jag tycker att vi har sett så många filmer om Hitler i skolan så jag tänkte liksom: "Jaha, ännu mer Hitler!" och av någon anledning ville jag skoja till det lite med ett "Åååhhh Hitler!!!" med ett litet flin. Läraren gav mig en lite undrande och förfärad blick och han fick nog för sig att jag var nazist! Jag fick en oerhört behaglig känsla samtidigt som jag höll på att skratta ihjäl mig så jag fick försöka få fram att jag bara skojade. "Jaa, det hoppas jag verkligen att du gjorde!!!" svarade han då! Jag tar ansvar för mina handlingar! :) Men samtidigt så sa jag inget om vad jag tyckte om Hitler så jag har inte gjort något fel. ;)

Efter skolan så tänkte jag gå runt på stan eftersom jag inte hinner åka hem innan min träning börjar, vem stöter jag på då? Jo, Jonna!! :) Hon skulle tydligen ner på stan med Matilda när hon slutade så jag gick runt lite med Jonna och även ner till Vasa för att vänta på Matilda. Kvart i fem var jag tvungen att rusa till träningen och där träffar jag en kompis som jag inte har träffat på år och dagar! Gud vad kul det var att se henne! :) Vi pratade om allt och inget innan vi började, riktigt nice! F.ö så gick dansen kanonbra och jag har alltid extremt kul när vi tränar! Jag älskar att dansa! :)

Jag tänkte lägga upp ett videoklipp på jazzdans. Nu är jag långt ifrån den proffessionella nivån!!! Men det är en väldigt häftig dans. :)


Kommentarer
Postat av: Joinaz

Det var riktigt najs att stöta på dej. Längtar till Fredag hoppas bara jag överlever till dess. Överlever jag morgondagen så skickar jag ett sms :D

2010-02-09 @ 17:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0