Melodifestivalen = tummen ner!!!

Som så många andra så kollade jag på melodifestivalen ikväll. Det började hur bra som helst med Nanne - lika bra som hon alltid är! Tävlingen började med Olas låt... ingen låt jag jublar åt. Pianospelet var skitbra men låten var kaputt!! Låten efter var ju helt frukltansvärd! Människan såg ju ut som en stripparrobot som hade gått sönder i en futuristisk robotstrippklubb! Fruktansvärt... Linda var väl ok. Ingen favorit men ok. Pain of salvation - som jag hade så höga förväntningar på, pianot började och sångaren började sjunga, bandet stod på scenen med sina instrument och där stod dem länge... jag satt så ivrigt och väntade på en smäll men den kom aldrig! Fy vad besviken jag blev!!! Sen fortsätte den kvällen att gå åt skogen! Fy fan vilka hemska låtar! Allihopa!!! Inte en enda som var bra! Däremot älskade jag när Dolph började sjunga Elvis låt Little less conversation. Det var grymt! Annars så var det helt fruktansvärt! Jag blev bestulen på 1,5 timme av mitt liv. Blä!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0