Lyxdag!

Jag började skolan idag med ett prov i svenska som jag tror gick ganska bra. Däremot fick vi inte gå från lektionen för vi skulle tydligen öva på att tala inför andra. Fy vilka dåliag erfarenheter jag har av det men jag tycker att det gick bra det med.

Efter svenskan gick man ner till skåpen för att byta böcker och gå till engelskan. Vad händer då? Jo, när vi närmar oss klassrummet så hör man några i klassen jubla "Lärarn är hemma med sjukt barn!!! Vi har slutat!!!!". Hur nice är inte det?! Att få åka hem 9.40! Hurra!!

När jag kom hem så var mamma på väg att göra sig i ordning till att åka hem till mormor. Hon brukar alltid fråga mig om råd när det gäller klädsel. Hon hade på sig en svart kavaj över en röd tröja som jag tycker var sjukt fint på henne men hon såg väl att jag hade min skinnjacka på sig så hon ville ha sin med. Riktigt snyggt blev det!


© Malin D!!! Ta inte bilden!!!!!!!!!

Vill påpeka att idag är det min mordiska hjältes födelsedag! Han är 62 bast och rockar fortfarande efter 40 år i branschen! Hur grymt är inte det?! Han är då bannemej en riktig legend! Heil Alice Cooper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0