Hämndlysten?

När jag tänker tillbaka på mitt förflutna så blir jag väldigt glad över att den delen av mitt liv är över men samtidigt så är jag så himla förbannad för all smärta ett antal personer har orsakat mig. Jag har sår i själen som aldrig kommer läka. Just nu är de ordentligt omplåstrade och omhändertagna och de gör inte ont. Men det har hänt att jag har drömt på nätterna om de personerna och att jag har torterat dem rejält, misshandlat dem och bara njutit av att skada dem! När jag vaknade så gjorde jag allt för att somna om igen för det var så skönt att drömma den drömmen! Jag skulle aldrig någonsin kunna göra så mot en människa. Jag vet bättre, men ibland är det skönt att låta känslorna styra och bara få känna utan att behöva dölja sin ilska och sorg! Det är så man kan gå vidare med sitt liv! Jag har kommit en lång väg till välmående men jag är inte riktigt framme än. Jag har en del kvar att hantera.



Visst är det skönt att bara få vara riktigt förbannad ibland?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0