Svartskalle?

Ok, misstolka inte min rubrik nu. :)

God morgon, förresten! Klockan är väl nästan kvart i 7 och jag är enormt pigg! x'D Några gäspningar då och då men man behöver ju inte vara trött för att gäspa. :) Och vädret är grått och mulet och regnigt och bara allmänt tråkigt! Det är inget man står och jublar över direkt.

Igår färgade jag håret mörkbrunt. Resultatet blev ungefär min mammas naturliga hårfärg. ;) Jag älskar mammas hårfärg! ♥ Men först när jag hade sköljt av håret så trodde jag att det hade blivit svart! Men det berodde ju på att det var blött. :) Jag är så smart! Jag fönade håret en kort stund och såg då att det faktiskt var mörkbrunt så jag behöver inte färga om. ;D

 
© Malin D

Jag vet, jag är osminkad och finnig osv men det får jag bjuda på. Jag är ju bara människa, ellerhur? :)
Snart åker jag till skolan!

Sayonara!

Kommentarer
Postat av: Celicia

Svar: WIHO!!! :)

2009-09-02 @ 12:02:06
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: Celicia

AS SNYGGT BTW! <3

2009-09-02 @ 12:02:23
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0