Day off!

Idag tog jag ledigt från skolan för att jag vaknade av att vara enormt illamående så jag ringde skolan och sjukanmälde mig själv. Det måste ha varit maten från igår. Usch! Jag ska aldrig mer äta på McDonald's. ;) Men nu mår jag bättre, har lite ont i magen men jag hoppas att det går över snart.

Just nu sitter jag här och kontaktar utbytesstudenten från Tyskland som ska bo här. Eftersom hon ska spendera en vecka med mig och min familj så tänkte jag berätta lite om mig själv och familjen så att hon vet vad som väntar och att hon är varmt välkommen. :) Gud vad kul det ska bli! :)

Funderar på att färga håret idag. Men jag vet inte vilken färg än. :)


Kommentarer
Postat av: Celicia

ROSA!!!!!

2009-09-02 @ 00:41:41
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0