Vadå långsint?

Ja, precis! Jag sägs vara långsint när det gäller brutna vänskaper. Mina föräldrar bara klagar på mig och säger att jag är långsint! Delvis för det så återupplivade jag kontakten igen mellan en f.d kompis. Mest var det för att vi går i samma klass och det blir bara jobbigt om vi ska spendera tre år och vara sura på varandra. Men mina föräldrar, farmor och farfar och min faster har bårkat med varandra i ett helt jävla år!!! Imorgon ska jag och brorsan hälsa på dem i Andersberg och Emelie bjuder hem mamma och pappa för att vi ska kunna gå vidare och då säger de bara "Näää jag vill inte prata med dem"!!!!!! VEM I DET SJUKA JÄVLA HELVETET ÄR DET SOM ÄR LÅNGSINT EGENTLIGEN?! JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ ER NI KAN FAN DRA ÅT HELVETE ERA HELVETES JÄVLA DILDOS!!!!!! Förlåt för dessa fula och hemska ord men jag kan inte behärska mig själv. Om någon tar illa upp så tar jag bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0