Snart skola igen

Jaa nu är det söndag och min absoluta välförtjänta helg är snart slut! Hlea veckan har jag slitit som ett djur för att komma ikapp i skolan och jag måste säga att jag har gjort ett riktigt bra jobb!! Det kanske låter som att jag skryter men det är mest fakta! Jag har stannat kvar i timmar efter skolan i bibliotekets "studierum" och pluggat och pluggat och pluggat och lyckats lämna in några uppgifter. Det är faktiskt väldigt extremt för att vara patetiska lilla mig. ♥ Men jag måste plugga en hel del idag med, jag tog hela gårdagen till att ta det lugnt och vila lite men nu lär jag sätta fart igen! Men innan jag börjar ska jag fortsätta med att skriva om tyska utbytet. Det går väldigt segt med det har jag lagt märke till och jag måste komma igång. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0