Gitarr!

Jag har gitarrkurs varje tisdag och idag är en lite sämre dag för mig. Jag har mycket plugg som måste vara klart snart och jag blir så trött av skolan så jag var på ganska dåligt humör idag. Jag blev riktigt arg när det var en dryg kille som är 12 år kanske som höll på att jävlas med mig. Han jävlas alltid med mig så det är inget att bry sig om egentligen men just idag så blev jag riktigt sur - för absolut ingenting! Han höll på att skruva på mina gitarrsträngar, kalla mig för emo och tönt för att jag gillar Alice Cooper när han inte ens vet vem Alice Cooper är - HAHAHAHA!  Efter lektionen tog jag ett tuggummi kom en kille och frågade om han kunde få ett. "Jaa visst för du är iallafall snäll!", då kommer han och tigger som fan! "Snälla, kan inte jag också få ett?!" "Nej du får inget tuggummi av mig för du är inge schyst!" "Joo snälla! Jag kommer vara snäll mot dig, jag kommer älska Alice Cooper! Han är min pappa!!" "Jaa jo säkert!". Hahahahha! Not gonna happen. ;)

Men lektionen gick bra idag och vi fick lära oss ett litet trick att sola (nej, inte ligga på stranden och steka kroppen) och hur de flesta börjar med att skriva låtar. Det var riktigt intressant och framför allt kul! :) Det ska jag tänka på när jag ska försöka mig på att skriva låtar! Har varit så sugen att göra det men det har aldrig gått bra men man får inte ge upp! :) Detta kommer vara en stor hjälp för mig hoppas jag!

Nu måste jag plugga mera. Ska skriva en debatt om vindkraft. Fy vad tråkigt men jag måste ju.



Visst är det en tjusig gitarr?! Åh jag vill så gärna ha en sån! :) Men det är ju mycket man vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0