Frustrerande

Två veckor har gått och jag mår inte det minsta bättre! Jag vill bli av med den här jävla influensan. Mamma tror att jag har svininfluensa men det är ju exakt samma symtom som vanlig influensa så jag har någon form av influensa iallafall! Jag läste på någon läkarsajt att om influensan varar i över en vecka så riskerar man att få lunginflammation. Får jag det så är jag körd!!!! Nu har jag fått en sån fruktansvärd ångest. Vad händer när jag kommer tillbaka till skolan? Kommer jag orka hänga med eller kommer jag inte fatta ett skit? Kommer jag behöva gå om en klass? Jag blir faktiskt rädd av tanken! Ibland vill jag bara skrika och gråta men jag har ingen röst till att kunna skrika och om jag gråter så kan jag inte andas med näsan. Men ibland kan jag bara inte hålla kvar det så det kommer ut ändå och min näsa börjar strejka.

Vad ska jag göra?!

Kommentarer
Postat av: Celicia

Svar: Jag är grym :)

2009-10-04 @ 12:57:44
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0