Ny hårfärg och "fyllo"kväll

Idag färgade jag mitt hår svart! Jag är extremt nöjd med resultatet. Malin älskar svart. :)


© Malin D

Idag var jag med Matilda också, vi spenderade hela eftermiddagen och kvällen med att lyssna på ett flertal Alice Cooper-skivor, käkade chips och drack mycket läsk. :) Vi har båda två bestämt att vi ska byta klädstil till något mer rockigare eftersom vi båda två älskar hårdrock. :) Därför ska vi köpa glittertajts! :D Innan jag åker till Västerås på konsert ska jag leta efter glittertajts på gina tricot. Anledningen till glitetrtajts är Alice Cooper - såklart. Vi har en varsin DVD från hans konsert Brutally Live i London år 2000 och vi reagerade på hans glittertajts så vi ska köpa ett par egna. :)



Jag tänkte även lägga in en liten videoblogg men den får vänta eftersom jag behöver konvertera den och det kommer ta lite tid så imorgon kväll kommer den nog. Jag slutar väldigt sent och ska gå till Musikbörsen med Matilda efter skolan. Jag ska även blogga lite mer om idag då men klockan är så mycket nu och jag måste verkligen lägga mig.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: TWINS

det blev ju riktigt coolt =)haft en bra dag?

2009-11-16 @ 11:08:11
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Joinaz

Jonna oxå gilla svart (dreggel)

Blev SKIT SNYGGT jag tycka:D

2009-11-16 @ 20:20:38
Postat av: Elisa

Cool blogg:D Riktigt snygg header! =) Annorlunda =)

2009-11-17 @ 00:39:13
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Elisa

Ja den är riktigt cool =) Jodå allt är finfint här :D sj då ? :D

2009-11-17 @ 15:15:03
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0