Duktiga flickan här

Hej hej hallå! :)

Jag har lyckats spotta lite i nävarna under kvällen och pluggat lite naturkunskap om miljön. Jag har ett prov om det på onsdag och det är enormt viktigt att jag får godkänt på det provet annars riskerar jag att få IG i kursen! :O Men miljön fascinerar mig väldigt mycket så jag tror att det ska gå bra. :)



Jag har tvättat en massa kläder eftersom jag nästan inte hade något alls som var rent, det var väl dags att börja få ordning på det tyckte jag. :)

 
 (Hahahaha jag såg denna på pappas tröja, undrar vem som har gjort det?! :O)
 
 (Oj då, råkade tvätta ett av mina rosa band... men ja. Då vet tvättmaskinen vad jag står för iallafall!)
© Malin D

Gahh jag måste hoppa in i duschen också, jag känner mig så äcklig i håret. :)
Hale bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0