Besviken...

Nattens andra ämne... hehe.

Nu ska jag vara sådär negativ igen. Fy mig! Men jag behöver skriva av mig lite. Mina väldigt små perioder av små små depressioner som vara i högst tre dagar börjar bli allt fler och jag vet inte om det är ett tecken på att jag är på väg mot en sämre period. Jag får ångest av skolan för att det är så mycket, jag kanske ska be om extra stöd. Och så är jag lite besviken. Det är ingen stor grej att haka upp sig på men jag tror att jag borde ge upp angående konserten för att det är helt omöjligt att få med sig någon efter att Jonna hoppade av. Jag har velat se Alice Cooper live sen i början av detta året så det är en enorm besvikelse. Jag måste bara säga att du kunde ha valt att hoppa av tidigare än oktober eftersom biljetterna måste bokas snart. Jag tänker inte gå in på fler detaljer, om du vill mig något så kontakta. Du är fortfarande min bästa vän men jag är bara lite besviken. Jag kanske gjorde fel nu och nämnde detta. Men eftersom att jag redan har skrivit om att du och jag skulle gå och att du skulle hoppa av så ser jag ingen anledning till att ta bort namnet. Jag kan byta till Bosse om du vill. Hehe... Men ja... Det är ändå ingen som läser bloggen ändå än väldigt få.

Nu ska jag sätta mig vid mitt skrivbord, tända några ljus, sätta på bra musik i min gigantiska stereo, ta på mig min pyjamas och bara gosa med filtar och mjukisdjur. Det sägs att man ska må bättre då när man är lite smått deprimerad. Tipset kommer från http://jjuno.blogg.se som är en blogg om självförtroende. En riktigt bra blogg tycker jag. Besök den!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej!



Jag läser Din blogg! Har du oxå fått bipolär sjukdom? Med tanke på att du skriver att du blir deprimerad...



Kram

2009-11-05 @ 15:33:39
URL: http://www.brorihimlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0