Michael Jackson, död

Jag kan inte säga att jag är ett stort fan men människan var ju grymt stor. ALLA vet vem han är. Man hör om hans moonwalk och hans plastikoperationer i princip varenda dag. Jag kan inte heller säga att jag hade nåt emot honom. Han har inte gjort mig nåt. x'D Men bara 50 år gammal dog han i hjärtsjukdom! Det får en att verkligen tänka... Min mormor fick hjärtinfarkt 2003 eller 2004 tror jag... tack och lov överlevde hon den och är idag 58 och ska fylla 59. :) Men hon fick en mängd sjukdomar efteråt. Hon pratade om en massa som hon hade som jag inte alls kommer ihåg vad dom hette men jag vet säkert att hon har diabetes, det fick hon INNAN sin hjärtinfarkt, bara nån dag innan.

Nanne är fan 47 år! Hon blir snart 50 hon med! Det kommer gå som att knäppa med fingrarna. Sen jämnar Alice Cooper ut det hela iom att han är 61. ;) Och han har varit döende TVÅ ggr!!! Nanne fick sin cancer som hon besegrade!!! HURRAAA!!! Alice Cooper fick en dödlig sjukdom när han var liten och höll på att supa ihjäl sig själv men slutade på 80-talet pga alla konsekvenser. Michael Jackson sägs vara "the king of pop". Nanne är fan The Queen of svensk pop, rock och schlager, Alice Cooper är the king of chock rock och THE PRINCE OF DARKNESS!!! Hell yeah dude! ;D

Natti. ^^

Kommentarer
Postat av: Joinaz

Jaaa!!! Asså när jag såg det på tv:n på morgonen jag bah va näää USCH!! Asså jag var inge stort fan av han men jag älskade videon till Thriller och låten oxå då. Men asså han var ju grymt stor och jag och mamma hade pratat om han nån dag innan och då berättade jag om cancer näsan och hon bah konstigt att han inte e död osså dör han nån vecka efteråt. Kändes som gud som inte finns lyssnade på oss och att allt e vårt fel, fastän jag vet att det inte är så så e det så sjukt:/ Till och med när alla sa att han var peddo så avgudade alla honom så han måste ju varit stor:P Men som du sa det får en att tänka att döden lurar bakom varje hörn:( Snart kommer nån annan som är känd eller liknande dö oxå

:*(

2009-06-27 @ 20:50:50
Postat av: Malin

Joinaz: Men lilla Jonna då. :D Ni sa ju bara "KONSTIGT att han inte är död" :P Det var bara en slump. ;D Det är hans eget fel att han dog med tanke på alla droger han höll på med osv. :P

2009-06-27 @ 22:01:24
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: Joinaz

Ja men ändå. Tänk dig om du hade sagt så bah nån dag innan han dör:( Fatta om gud lyssnar på fel saker:/

2009-06-28 @ 17:31:29
Postat av: Malin

Joinaz: Gud finns inte. :D Eller har du tagit efter Veronica om du tänker på våran intervju till skoltidningen... :P

2009-06-28 @ 17:48:53
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0