Jag HATAR pollen

Titeln har sagt allt tycker jag... sommarvärmen har äntligen kommit och då blir jag mer allergisk än nånsin! Jag har seriöst blivit sjuk av pollen. Jag som skulle ut å sola idag å bli brun!! Men det skiter jag i. :) Går ut ändå om en stund. ;) En sjukdom ska inte hindra mig från att njuta av sommarlovet. Tänk om det blir spöregn igen snart så blir det inte sol nå mer! :O Då får jag verkligen dampryck. x'D

Just nu håller jag på å roar mig själv med audacity. Jag sitter å gör om Alice Cooper-låtar. Snackar med Sandra samtidigt å hon håller oxå på. x'D Vi har fan skitkul. :D L O L!!!!

See ya. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hata pollen :P haha ja fett kul , förutom att de dampade för mig xD

2009-06-23 @ 21:26:04
URL: http://piratflickan.blogg.se/
Postat av: Joinaz

Stackars dig:/ Synd att det inte går att döda pollen med motorsåg mohahaha:D

Hoppas du mår bättre snart kjamiz göllönge<33333

2009-06-23 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0