Ironi

Bara för att det spöregnade igår och att man satt och klagade så skulle solen dyka upp strax efter. x'D Och idag har det varit varmt och soligt hela dagen! Så idag har jag faktiskt tjänat lite pengar genom att rensa en jävla massa ogräs. x'D Sen var man ut med brorsan i några timmar. Det är faktiskt riktigt kul att gå ut med honom för han är så snäll och lydig. Jag lyckades göra illa mig två ggr, jag är så jävla klumpig :), och han vart helt till sig å ba "Oooj hur gick det?! Gör det jätteont? Ska vi gå hem å sätta på plåster?!". Han är så go. :)

Nej fan jag är skithungrig nu. Ska tigga om pizza tror jag. :D Hehehe! (a)
Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Joinaz

Japp helt härlig najs dag;D

2009-06-21 @ 20:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0