Desperat!

Jag sitter här och letar desperat efter ackorden till Ballad of dwight fry med Alice Cooper! Gitarrspelet i låten är så sjukt fint och låten har ett sånt djup! Den bara griper tag om mitt hjärta *snyft* ^^.

I was gone for 14 days
I could have been gone for more
Held up in intensive care ward
Lying on the floor

I was gone for all those days
But I was not all alone
I made friends with lots of people
In the danger zone

See my lonely life unfold
I see it every day
See my only mind explode
When I've gone insane

Kommentarer
Postat av: Joinaz

DSu var jätte duktig att spela.... Hallå skivbolag här har ni er nya Cooper bitch;D

2009-06-02 @ 18:59:17
Postat av: Malin

Joinaz: HAHAHA va du e gullig sötnos. :) JAG ÄR COOPER BITCHEN!!! :D

2009-06-02 @ 19:30:37
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: Joinaz

Ja det var ju dej jag mena när jag skrev så:D

2009-06-02 @ 20:30:06
Postat av: Malin

Joinaz: Jag vet :D

2009-06-03 @ 19:03:01
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0