Tvångs-vakenhets-syndrom?

Det tog fan en evighet för mig att somna inatt! Jag somnade kanske halv 6 imorse. Man låg bara där och tänkte på en massa frustrerande saker så jag försökte roa mig själv med mobilen genom att lyssna på gamla inspelningar som Matildas "Everyone is gay now", fyllesnack, Nanne på utvecklingssamtal och Veronicas lärdom om horor. x'D Det enda som var "seriöst" med dom var Veronicas horsnack. Hon gick runt och snackade om horor under en halv SO-lektion för att vi inte skulle använda "hora" som skällsord. x'D "Vet ni vad en hora är?" "EN SÅN SOM KNULLAR RUNT FÖR PENGAR!!!". Sick... x'D Underhållande var det iaf. ;)

Kommentarer
Postat av: trull

Jag vill också ha 30 Juli.Hahahaha dom inspelningarna är sjuka

2009-07-24 @ 23:33:58
Postat av: Malin

Trull: HAHAHAHAHAHAH JAAAA MEN SÅ JÄVLA BÄST :D

2009-07-24 @ 23:48:56
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0