Summering, igår + idag del 3

Idag då... solig morgon, vilket jag tyckte var perfekt för då kan man gå ut och sola ännu mer. :) Men ganska snabbt blev det molnigt och det började t.o.m att åska! Men jag älskar åska så jag och Pelle gick ut å kastade lite boll. ;) Alltid kul att umgås med honom. <3 Han är, har alltid varit och kommer alltid att vara min lilla ögonsten, min lilla diamant. :)

Fick reda på idag att jag har kommit in på gymnasiet! :D Så den 24:e augusti bär det av till Vasaskolan. ;) Sam språk! HURRAAA!!!! Jag är så glad. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis gumman! Skönt! Kramar från mig

2009-07-01 @ 18:21:18
URL: http://helenalw.blogg.se/
Postat av: saandy

Åh grattis malin :D <3

2009-07-02 @ 01:40:34
URL: http://piratflickan.blogg.se/
Postat av: Joinaz

Yay GRATTIS PÅ RE GUMMSAN. Ska vi gå på stan ofta då om vi slutar ungefär samtidigt för jag kom in på min med. Jag hade till och med 150 poäng över det man skulle ha:D Var det låg inkomst grejs på din??

2009-07-02 @ 11:36:45
Postat av: Malin

Joinaz: GRATTIIIIS!!! :D Jag hade 10 poäng över. :P Jag hade egentligen 215 men det stod att jag hade 205 så det borde vara 20 poäng mer men jag kom in iaf!! :D Är så glad! :)

2009-07-02 @ 16:01:13
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: FullTrull

Grattis!Jag kom också in på min.Jag saknar dig och Jonna.Vi måste träffas vi tre någon gång.

2009-07-06 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0