Sjuk och hungrig. :(

Det sista som fick hända nu hände, har lyckats blivit magsjuk. Idiot-bajs! Det är bara 2 dagar kvar till jag och Trull ska se Nanne. Får inte vara sjuk då! BAJS!!!

Har fan mått illa hela dagen och inte kunnat äta eller dricka, spydde så småningom på kvällen, kunde inte äta då heller men kunde dricka iaf. Åt jag så fick jag magknip. Tog väl en hårdmacka eller nåt sånt. Är skithungrig! :( BUH!!!

Kollade på Pirates 1, lyckas alltid muntra upp mig. :) Man sitter å dregglar över Johnny, han är så jävla het! :D Maddafakka. x'D

Kommentarer
Postat av: Helena

Magsuka går ju oftast över på en dag, fast det smittar ju ett par dar efter men ändå!

2009-07-06 @ 16:26:45
URL: http://helenalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0