Hatar

Jag fattar absolut ingenting... Folk som har mobbat mig under i princip hela min skolgång har hittat min bdb och skrivit en massa elaka saker till mig! Att dom ALDRIG kan lämna mig ifred!!!! Jag säger det bara rakt ut... JAG HATAR ER!!!! ALLIHOPA!!!!! ERA JÄVLA ASHÅL!!!! Tänker inte ta åt mig av vad ni säger för jag bryr mig helt enkelt inte. Det som gör mig sur är att ni bara slösar på både eran och min tid för att försöka göra livet surt för mig men jag säger bara DRA ÅT HELVETE ERA FALSKA MÄNNISKOR!!!

Jonna, jag tkr synd om dig som möjligtvis kommer gå i samma klass som iaf en av dom värsta. Hälsa henne att jag hatar henne så äckligt jävla mkt!!!

Kommentarer
Postat av: Celicia

Men du, hon får tillbaka skiten nu :)

I'm on your side!

2009-07-17 @ 14:26:20
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: Joinaz

HAr hon gått in på din BDB??? Åhh gud tycker så synd om dig älskling. men jag har en plan, jag ska dra med alla i klassen emot henne mohahaha. Inte för att jag vet vem det är(A)

2009-07-18 @ 13:11:57
Postat av: Malin

Joinaz: Haha jaa... patetiska jävla människa. :) Du kommer märka förr eller senare vem hon är. :D

2009-07-18 @ 13:30:28
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: Joinaz

Okej:/ Är hon på dej nu oxå??? På bdb,n??

2009-07-18 @ 18:08:04
Postat av: Malin

Joinaz: Nää men hon försökte bli vän med mig på facebook. :P Snacka om spärrad! :D

2009-07-18 @ 20:38:34
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: puss

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ljöjligt

2009-07-20 @ 00:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0