Bara en dag kvar!!!

Jag och Matilda har firat att det bara är en dag kvar tills vi åker till Vallsta! :D Vi är helt hyper båda två och längtar så mycket att det gör ont i magen! ^^ Hon kom hem till mig å vi gjorde några plakat som vi ska ha med oss, lyssnade på musik, åkte och postade min ansökan om att få ett busskort utav skolan eftersom jag bor över 6 kmr ifrån, köpte pizza och så kom moster Biba (Maria), mormor och morfar. :) Stackars mormor haltar jättemycket men hon är en riktig kämpe! :) Morfar är ju som han är med sin barnsliga humor och alla sina skämt. Han har en härlig humor. :) Han lyckades få mig och Matilda att skratta så hårt att vi grät av det. Har inte skrattat såhär mycket på länge! Matilda verkar älska mina släktingar... :P Mormor och Maria sa att det är väl på tid att han blir 60 snart men den här världen är full av en massa 60åringar som bara är tråkiga och allvarliga! Det borde finnas fler av morfar. :) Man har ALDRIG tråkigt när han är i närheten! :)

Watch out Nanne! Maylinö & FullTrull is coming for you! ;D

Kommentarer
Postat av: FullTrull

Din släkt är jätteroliga och trevliga!Det var typ det första mamma fick höra i bilen på väg hem.

2009-07-29 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0