Nu närmar det sig!

Jag är så enormt spänd! Imorgon ska man se en riktig rocklegend på riktigt! Shit vad häftigt!!! Jag längtar ihjäl mig! :) Det blir nog ganska många foton och några videoklipp ska jag nog fixa. Lite synd att man inte har råd till att träffa människan, men ja, man kan inte få allt. ;) Jag skriver nog ett inlägg imorgon innan jag åker.

Just nu sitter jag och laddar upp med massvis av Alice Coopers musik. :) Jag är bara så oerhört glad just nu! Hur ska man kunna sova inatt då när man är så glad som jag är?! Detta kommer bli ett av de coolaste upplevelserna jag får! Ååhh!! Hur ska man kunna lugna ner sig?!

www.alicecooper.se - En svensk fansida för alla som tycker om Alice Cooper! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0