Stockholm, Gröna lund

Nu tänkte jag skriva om min och Jonnas lilla visit till Stockholm och Gröna lund. Eftersom jag skrev allt om bussen igår så struntar jag i det nu.

 

Vi kom fram till Gröna lund vid 12-tiden ungefär och köpte åkband och började åka lite. Efter en timme skulle vi gå mot grindarna för att träffa Ebba. Vi hade inte träffats på över 2 år så nu tog vi chansen att träffas där. :) Vi knallade runt lite och köpte lite lunch. Ebba kunde tyvärr inte stanna så länge så vi vart lämnade ensamma. ;)

Vi gick mot Lustiga huset och fick ställa oss i kön som var en evighet lång, såg det ut som iallafall men det gick ganska fort faktiskt!



Jag vet att denna videon suger men jag hade bara tillgång till min mobilkamera. ;)

Vi åkte några fler karuseller och gick mot scenen och såg att H.E.A.T stod där och repade! :)

  

Vi gick mot Vilda musen och åkte den en sista gång innan vi skulle gå mot bussen tillbaka till terminalen. Och med tanke på vad som hände med bussen så gick vi ut på stan lite medans vi väntade på mamma och pappa. :)

        
© Malin D, det är absolut förbjudet att ta dessa bilder!!!!!!!!
Så snygg Jonna var på Plattan. :) Hon håller upp som vi kallar det Jonna-handen

Mamma och pappa kom så småning om vid 10 på kvällen och vi kom hem ca 0:40 på natten för att mamma körde vilse på vägen ut ur Stockholm. Hon blev helt rasande över att hamna i Hägersten hela tiden vilket jag blev överlycklig över eftersom Nannes kör från Körslaget är från Hägersten! :)

Ännu ett midnattsinlägg blev det men videon till bloggen tog väldigt lång tid på sig att bli klar. :)
NU är det dags att säga god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0