Mina föräldrar är helt otroliga!

Som språkare på samhällslinjen så kan jag åka utomlands som utbytesstudent och den 10:e september kommer det elever från Tyskland hit till Gävle och för att jag ska kunna åka till Tyskland så måste jag ta emot någon av dessa och låta dem bo här hos oss i en vecka. Först när jag fick höra det så tänkte jag "Nej, detta kommer aldrig gå för att mamma är sjuk och hon skulle aldrig orka med det och huset är en enda röra!". Men jag pratade med mamma om det och hon har gått med på det!!! Det trodde jag aldrig att hon skulle! Dessutom när eleven kommer på mammas födelsedag också. Pappa har också godkänt det så jag ska röja mitt rum så mycket det går och vardagsrummet och köket och ska väl hjälpa till med Pelles rum så får han/hon sova i hans säng i en vecka. :)

Jag älskar att vara språkare!


Kommentarer
Postat av: fulltrull

Jag älskar att vara sammare eller vad det heter.:)Med snobbgustav och nya p.j

2009-08-28 @ 18:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0