Min blogg är alldeles för negativ

Jag vet inte vad det beror på men jag tycker att min blogg är alldeles för negativ! Tror att jag är alldeles för personlig med... Jag sa absolut ingenting som var bra med Stockholm igår! Tänkte att jag skulle hinna med det nu men pappa är så tjatig om att få ha datorn så jag får skriva om det imorrn istället. :)

Jag ska ändra min blogg, tänkte att den ska handla mer om mitt liv med en psykiskt sjuk mamma. Tänker inte gå in på så många detaljer om vad mamma gör eller hur hon är eller nåt sånt utan bara hur det är. Och jag ska sluta med min lata stavning som med oxå, imorrn, föfan och en massa sånt. Om jag råkar göra det sen så får någon skälla ut mig. :)

Klockan är 22:22
Vem tänker du på?
Jag tänker på Johnny Depp... surprised? ;D
Wopps nu vart den 22:23... haha.
Jaja, who cares? :)

Kommentarer
Postat av: Joinaz

Hahaha jag bryr mig, vad tänkte du om honom då???? Har han en het röst hahahah???

2009-08-17 @ 13:09:07
Postat av: Linda Q

God förmiddag =) Hoppas du får en trevlig måndag!

2009-08-17 @ 13:17:01
URL: http://lindaq.se
Postat av: Malin

Joinaz: Hahahha nää jag vet inte varför. :) Han är snygg bara! :D

2009-08-17 @ 13:30:27
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0