Kändisskvaller... SÅ JÄVLA LÖJLIGT!!!!

När jag klickade upp internet och sidan kom upp så såg jag en stor rubrik på startsidan (msn.se) "Kändisarnas hatbilder". Dvs bilder på dom där man kan se deras "fula" linjer i ansiktet eller deras "handikapp". Bl.a en bild på Madonna med lite skrynkliga händer och eftersom hon är Madonna så är det förbjudet att se ut så? Iaf enligt alla dessa paparazzi-bajs. OCH?! Det är fan hur normalt som helst! Hon är fan 50!!!! Hon är människa och som människa ÅLDRAS man!!!! Det är inte övernaturligt eller nånting att åldras! En bild på en annan kändis som jag inte kommer ihåg vad hon heter stod det "Hon har rynkor på armarna" när dom knappt syntes! VEM BRYR SIG????!!!! Jag såg ingen av dom med nåt speciellt handikapp men ändå skrev dom med det? Sluta vara så jävla töntiga. Som om alla paparazzis skulle vara helt felfria utan rynkor eller aldrig åldras utan alltid vara unga? Gå och ta er nånstans säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Joinaz

Eller hur det e så jävla sjuk vem fan bryr sig om Madonna böjar bli lite skrynklig, vem Fan blir inte det till slut då. Och vad jag har sätt av papparazi (ursäkta stavning) så e de absolut inte fel fria:/ Vissa verkligheten istället för att reducera och skit det gör kanske människor vackrare men ingen ser ut s på riktigt, det e omöjligt att vara helt fel fri.

2009-08-10 @ 00:45:39
Postat av: Malin

Joinaz: Så jävla bra sagt! Skulle det inte bara vara läskigt om man var 50 och se ut som en 15åring? Jag skulle iaf skita på mig av skräck! x'D

2009-08-10 @ 18:41:12
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: Joinaz

hahahah aa helt klart:D vad fult nån bah ex hej ska vi leka, jag tror inte det jag e för gammal. Va nää du e väll bara 15. Nää långt ifrån jag e 50.

fy farao så sjukt:S

2009-08-11 @ 09:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0