Hårklippning

Igår fick jag en liten ny haircut. Var ganskla desperat eftersom mina toppar var så slitna och jag vill se någorlunda bra ut till skolstarten på måndag. De hade drop in på Bomhus centrum och det är billigare att klippa sig där så vi åkte dit. De är väldigt duktiga med! Han som klippte mig var tydligen från Brasilien och kunde inte alls mycket svenska, han kunde knappt engelska heller så det blev enormt svårt när han försökte prata med mig. Han bad mig att ställa mig upp osv och började klippa när jag stod där som ett fån. Han tog lite mycket av längden tycker la håret på fel sida och jag ville inte direkt vara elak så jag sa att det var "Very good". Det blev ju inte fult heller men ja... det växer ut! :)


© Malin D
Jag vet, det är en ganska dålig bild men ja... whatever. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

fiiina malleballe =)))))))

2009-08-23 @ 19:23:00
URL: http://jordizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0