God morgon! Eller?

Morrnmorrn! :) Eller? Klockan är ju halv 1.

Klev upp för ett litet tag sen och var ensam hemma i några få minuter. Very nice! Mamma hade åkt och handlat tydligen! :O Hon brukar ALDRIG handla så jag blev lite förvånad! Hon kanske är på hugget idag! :) Det tycker vi om! :)

Frågade henne när jag ska få klippa mig. Mina toppar är extremt slitna! Då fick hon ett litet breakdown och fick för sig att vi behövde åka nu på en gång men nej jag måste ju få äta, tvätta mig, tvätta håret osv och jag vet inte vad som hände men hon blev ganska stressad iallafall. När hon blir det så är det svårt att lugna ner henne men jag tror att jag lyckades någorlunda bra! "Vi behöver ju inte åka precis nu, det är ju långt kvar på dagen!" Tystnad... "Pappa kanske kan skjutsa dig när han kommer hem istället då." "Jaa varför inte?!".

Det löste sig! :) Vi kollar nu på finalen av Project Runway. Vi rent utav AVSKYR Wendy så vi hoppas starkt att det går åt helvete för henne. :) HEJA JAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0