Alldeles för negativ... ska vända!

Usch vad seg och negativ man kan vara!!!! Ska försöka ändra på det. ;) Mamma sitter och glor på mig och det är sjukt obehagligt men hon älskar ju att retas... får väl stå ut mä na. :)

Den 7:e (tror jag det var) åkte jag till sommaryran för att träffa Emelie och hennes nya kille Oskar. Dom satt och slappade vid läkerol arena när jag kom så vi satt bara och pratade om ditten och datten medans Oskar låg och sov i Emelies knä. x'D Lite senare gick vi in för att kolla på nån skicklighetstävling i hockey, Brynäs-laget. We like. Fler av Emelies kompisar dök upp. Peter och nån till... kommer inte ihåg vad dom andra hette. Men trevligt var det iaf!

Igår åkte jag och Pelle till stan med Jonna. Vi hade inte så mkt att göra direkt, gick runt, köpte lite godis, gick runt ännu mer, åkte till Södra Bomhus och köpte lite mer godis och åkte hem sen. :)

Bara 5 dagar kvar tills vi åker till Gröna Lund! LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Joinaz

Hahaha jo men det var la kul att bara gå runt oxå tyckte jag iallafall:D Synd att de stängde så tidigt:(

Jaaaaaa jag längtar som F*N. Gud vad vi ska ha kul då, nu lät jag religös hahahhahahahahahahaha<33333

2009-08-11 @ 09:55:38
Postat av: Malin

Joinaz: Wohooo det kommer bli toppen! :D

2009-08-11 @ 19:03:23
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0